God morgen, kaldt men godt.

Reklame | Cellbes.

 

 

 

I dag er det en ny kald og fin vinterdag, det er godt det er vinter og kaldt det blir en kald dag. Jeg skal ut å gå en tur i dag som jeg pleier, å da knaker det sånn koselig under skoene jeg syntes i alle fall det er koselig det er det jeg kaler en fin vinterdag.

 

Nå sitter jeg med kaffe koppen og skriver denne lille oppdateringen til dere, har også akkurat spist en brødskive med speilegg det er godt det.

 

Har også lagt ved en klikk klikk den tjener jeg ikke ei krone på pr klikk men 12% hvis noen finner noe de syntes er fint og vil bestille, men jeg syntes det var veldig fint det jeg la ut her.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

Happy Holly//Jana//Cellbes//Cellbes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg