God morgen i ny vinterdag huff ja det kom snø igjen.

 

 

 

Jeg ønsker dere alle en riktig god morgen eller skal jeg si formiddag, i går lavet snøen ned jeg skulle ønske vi slapp det men været får vi ikke gjort noe med må bare leve med. Skal ikke syte mer om det tror jeg, er vel noen som liker denne snøen det er ikke meg nå vil jeg ha vår og mer sol og varme og ikke 20 til 30 cm mer snø.

 

Nå skal jeg snart ut å gå meg en tur, det skal bli godt å komme seg ut det er jo sunt for kropp og sjel har jeg lært. Fredag betyr at det er snart helg igjen, er ikke så glad i disse helgene det eneste som er bra med helg er at det er mye sport på tv.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Snøen får vi ikke gjort stort med. Enten får sola skinne, eller at regnet skyller vekk snøen. Her skinner sola, men det kommer nok regn i løpet av neste uke. Men noen ganger bommer YR på værmeldingen. Stoler ikke helt på den nei. Ha en fin dag, og klem til deg fra meg.

      1. Du sier noe der ja, nå har regnet og solen har også fått snøen til å smelte snøen. Den værmeldingen stoler jeg ikke på for alt i verden, bedre og se ut vinduet på morgenen da ser vi hvilket vær vi har.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så fint at du er ute og går uansett vær 😊 Fysisk aktivitet gjør uansett godt.
      Og vi får håpe våren snart er her 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg