God morgen fredag og snart helg.

 

 

 

Ja så er det fredag og det er snart helg min mening i det med helg, jeg sier bare hva så jeg kommer ikke til å gjøre noe annet enn det jeg pleier om det er hverdag eller helg her går det som oftest i samme tralten som vanlig.

 

Det eneste jeg gleder meg til er at det er håndball i kveld blir spennende og se om Norge slår Kroatia i kveld, det blir en spennende kamp som har avkast på tv 3 klokken 18.00 det er en kamp som Norge kommer til å vinne er det mange som sier men er vi sikre på det de er ett godt lag Kroatia også ellers så hadde de ikke kommet dit de er i dag de heller får bare håpe.

 

Men tilbake til det jeg skulle morgenen i dag så har jeg lest en del blogger som jeg pleier, med en kaffekopp og noe og bite i må jo ha litt frokost som heter seg og være det viktigste måltidet på dagen etter min mening er det oppskrytt. Jeg er ikke ett frokost menneske men jeg må ha litt mat etter eller før jeg tar mine faste medisiner for dem skal taes en halvtime før mat eller etter mat sånn er det bare.

 

Nå sitter jeg her og skriver dette til dere men når dere leser det så er nok jeg og Elvis ute på morgentur sånn er det her i gården, i dag så gikk alt som smurt å komme inn så jeg fikk gjort det sånn var det ikke i går men det var for jeg ikke hadde en nyere versjon av nettleser så jeg lastet opp en ny en. Så nå er alt i orden igjen. Herre min dette ble ett rotete innlegg men det får dere bare overbære meg med, alt falt bare ned i hodet mitt på samme tid så da ble det bare slik.

 

Takk for at du tittet innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God helg til deg og vofsen din 😃Kos deg med håndballkampen!! God klem fra meg og lille vofsen min.

      1. Ønsker deg og vofsen en riktig god helg Elvis ønsker dere også en riktig god helg. Gjett om jeg skal jeg syntes håndball er en spennende sport, jeg er en stor sports idiot så det er samme hva slags ballsport vinter sport nei ikke all ball sport tennis og bordtennis det er sporter jeg ikke orker å se på.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine han Elvis sender en ekstra til vofsen.

    2. Tenk så er det fredag, og helg igjen 🙂 Det er kjempeherlig. Blir spennende i helgen med semifinale i håndball. Vi får krysse fingrene for Norge 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja disse dagene går jo så fort at en klarer så vidt og henge med. Ja det blir en spennende finale helg for våre gutter, de er gode nok til å vinne hele greia og ta med seg gullet hjem til Norge. Ønsker deg og dine en riktig god fredagskveld og helg. Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg