God morgen folkens, tidlig ut og tidlig hjem.

 

 

 

Da er jeg hjemme etter handleturen min i dag, jeg måtte være ferdig med handleturen tidlig i dag også men i dag hadde jeg en grunn til det. Ja jeg ville være hjemme igjen til klokken 09.00 for i dag skal gutta våre spille håndballkamp mot Spania, den kampen starter nå klokken 09.15 det er guttas andre kamp i OL og som den sportsidioten jeg er så må jeg jo få med meg den. Jammen godt det går tidlig på morgenen, OL er jo i Tokyo og skulle gått av stabelen i fjor sommer men alle veit jo hvorfor det ble utsatt til i år det har vi alle fått kjenne på kroppen. Denne coronaen er jo i verden enda og den har ikke blitt bedre enn den var i fjor, men nå går det av stabelen og det er jammen godt for en sportsidiot som meg for da blir det noe å se på tv og det går også noe på natten så da har jeg noe å se på når jeg ikke får sove.

 

 

Etter kampen så skal jeg se om været holder seg sånn som det er nå, for da blir det ikke så veldig varmt er jo bare 18,5 grader ute nå og da går det å gå en langtur i dag. Var jo ikke utenfor døra i går annet enn en tur eller 10 på verandaen, det var så sykt varmt i går men nå skal det jo snu i ett par dager vi skal jo kanskje få regn og nordover så kommer solen og varmen i det samme tidsrommet. Håper virkelig at dere nordpå får fint vær for dere trenger og tørke opp litt nå, vi trenger å bli bløtlagt naturen litt her sørpå haha.

 

‘Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg