God morgen eller skal jeg kalle det formiddag nå.

 

 

 

På morgenen i dag så hadde vi det skyet men tørt da jeg sto opp, så gikk jeg i butikken og handlet inn det jeg skulle både mat og noe annet. Ja jeg kjøpte meg også tobakk det er vel noe jeg ikke skulle ha skrevet men det er mitt liv og mine penger, måtte også ha kontantkort til telefonen min så det ble også kjøpt. Ble fort ferdig og drev og pakket varene ned i poser så kom en nabo inn og sa at jeg kunne vente, og det gjorde jeg så slapp jeg og gå hjem igjen  for jeg fikk sitte på med henne.

 

Nå har jeg spist frokost og kost meg med kaffe det er jo en fin måte å starte dagen med, noen syntes vel det høres rart ut at jeg startet dagen der med frokosten når jeg da allerede hadde vært i butikken. Det å gå å handle det er en nødvendig onde som må til det er ikke kos, det er å få i seg noe mat og en kopp kaffe da er dagen i gang ikke før det.

 

Nå regner det så det spruter ute så i dag gjør jeg bare det jeg må å ikke så mye mer enn det, blir nok en liten tur til ut men det er for at jeg vil ikke for at jeg må.

 

Takk for at du stakk innom  og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God kveld til deg. Måtte også handle litt i dag siden jeg manglet noe til å lage fiskekaker. Kjekt at du fikk handlet og fikk skyss hjem. Ja, røyk må man ha om man røyker og det har ikke andre noe med. Er man livsnyter så skal det nytes, enten om det er røyk eller et glass vin. Jeg tar et glass vin i ny og ne. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var kjempe godt å få handlet inn det jeg trengte og godt at jeg fikk sitte på med en nabo. Ja røyk må jeg ha og den nytes drikker ikke vin eller noe annet alkohol holdig, så da må jo røyk være greit selv om det er noen som mener at det er for dyrt for meg har jo satt av på budsjettet de tre hundre til røyk.

        Jeg kjøpte fiskekaker i dag som jeg skal spise nå snart, håper det smaker for det har blitt dårlig med matlyst i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg