God morgen eller skal en si formiddag.

Reklame | Bodylab.

 

 

 

Jeg ønsker dere alle en riktig fin fredag, min veit jeg ikke helt hvordan blir men jeg tar dagen som den kommer får jo ikke gjort noe annet enn det.

 

Til nå i dag så har jeg ikke gjort så mye annet enn at jeg faktisk har kommet meg opp, etter en natt med dårlig med søvn men det er noe jeg er blitt vant til. Har ligget å tenkt på mye rart har ikke fått tømt hodet enda, ligger mye der som ødelegger for meg skal ikke skrive så veldig mye om det for da vil jeg fremstå som en sutrekopp og det er ikke det jeg vil.

 

Nå skal jeg ta meg en kaffe kopp og se om jeg kommer meg ut til slutt på en liten tur, kanskje jeg tar en tur opp til venninnen min så jeg får slått i hjel noen timer.

 

Har ikke så veldig mye annet å gjøre for jeg gjorde alt hus arbeid i går kveld og natt, må jo gjøre noe når en ikke får sove allikevel.

 

Ps legger ved en klikk, klikk som genererer 1 krone pr klikk til meg.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Bodylab BCAA kapsler (240 stk)//Bodylab Peanut Butter (1 kg)//Bodylab Proteinella (250 g) – Salted Caramel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg