God morgen, det regner men det blåser jeg i.

 

 

 

Det er ikke det beste været i dag heller men det blåser jeg en lang masj i for jeg skal ut en tur i dag, regn får være regn fint fiskevær da så man får se om det blir en fisk eller to.

 

Jeg orker i allefall ikke å sitte inne en dag til sånn er det bare, smerter får være smerter jeg tar på meg noen sko og en jakke og får komme meg ut blir sprø av og bare sitte inne og ikke se ett eneste menneske.

 

Dagen startet som den pleier spist en lett frokost og leste noen blogger med kaffen i koppen, det er en fin måte å starte dagen på det.

 

Ønsker dere alle en riktig god dag og pinsehelg.

 

Vi prates i allefall på bloggen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg