God morgen alle sammen, nå er det bra vær.

 

 

 

 

Har nå vært innom nettbanken og betalt to regninger, jeg koste meg på nettbanken når jeg får unna de to regningene jeg hadde og flyttet litt over på sparing. Nå er jeg blitt venn med den igjen det var jeg ikke før, er jo ikke så rart hadde ikke noen grunn til det heller men skal nå være en god venn med den utover.

 

Nå skal jeg ta meg litt mat og en kaffekopp og kose meg med å lese noen blogger som jeg pleier, og bare slappe av med det. Har jo sovet litt i dag men kvelden og tidlig natt så hadde vi tordenvær og det var ikke noe koselig, håper vi er ferdig med det for en stund nå men det er vel for mye å forlange. Blir det regn på sommeren så må vi på Østlandet regne med tordenvær sånn er det bare, varme og regn er en dårlig kombinasjon det har det alltid vært sånn er det bare. Ser bra ut nå men det kommer noen mørke skyer i horisonten så noe blir det nok, får nyte det fine været så lenge det holder seg sånn.

 

Noe mer veit ikke jeg hva som kommer til å skje i dag, jeg tar den som den kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Var også innom nettbanken. Satte inn penger på sparekonto, betalte ei regning. Dro til tannlegen det ble fjerning av tannstein og skikkelig rens, og ut med 1100 kr. Svindyrt spør du meg. Været kan jeg ikke skryte av, men vi rår jo ikke over den. Nyt dagen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg har nå lagt meg i selene for å bli venn med nettbanken igjen, se hva det lille jeg har går til det er faktisk en fin måte å få styring på har jeg funnet ut. Betalte to regninger denne gangen og satte noen kroner over på sparing. Det var dyrt ja og gå til tannpleier.

        Nei været rår vi ikke over, men man kan ha ønsker men det er ikke alltid de blir oppfylt da sånn er det bare.

        Jeg skal nyte dagen.

        Ønsker deg en kjempefin dag uansett vær.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg