God morgen alle, morgen kan jeg si i dag.

 

 

 

Ja nå er det bare å starte dagen frisk og opplagt, det er ikke ofte jeg kan si det men dagen startet bra. Har ikke så kraftige smerter som jeg har hatt de andre morgenene denne måneden til nå, de er der men ikke så kraftige som de pleier så det er godt. For med de kraftigste smertene så klarer jeg nesten ikke å komme meg opp av senga, er da så nedsatt funksjon at jeg blir fengslet i ett smerte helvete godt det ikke er slik i dag. Så dette kan bli en fin dag utfra at jeg ikke har så veldig vondt og kunne klare å komme meg opp på en halvtime og ikke to timer som er normalen her i huset, nå har jeg jo rukket å lese noen blogger og spist frokost og alt annet som hører morgenen til har til og med vasket over gulvene her i huset.

 

Nå skal jeg snart ut å gå meg en tur her i nærområdet, skal virkelig kose meg med det fine været som vi har i dag. Utpå kvelden så skal jeg male det første strøket på verandaen min så det blir gjort, har jo god tid på det for hele verandaen skal være ferdig før den 1 september men jeg skal være ferdig innen santhansaften har jeg bestemt meg for kan jo bli mye før den tid og det er en bonus hvis det blir ferdig i løpet av helgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg