God kveld folkens og nå er helgen i gang.

 

 

 

 

Dagen startet med at jeg tok meg ett knekkebrød til frokost og en stor kopp kaffe, så var det ut på verandaen til en rask røyk ja si hva du vil men jeg tok meg en røyk for jeg syntes jeg fortjente det. Så bar det ned i vaskekjelleren for å sette på en vaskemaskin, så tok jeg meg en tur opp til venninnen min og det er også veldig godt å kunne sitte der å skravle om alt og ingenting over en kopp kaffe. Var  også oppe i butikken for henne, da følte jeg at jeg var til nytte i dag også. Min dag er komplett da jeg får gjort noe for andre som gjør dem glad, og jeg føler at jeg gjør noe godt for noen andre. Da jeg kom hjem igjen så var vaskemaskinen ferdig så det var bare å få bert klærne opp i leiligheten igjen og hengt dem opp på stativet så de tørker igjen, da har jeg fått gjort noe nyttig i dag også har jo vasket leiligheten også for det er jo fredag i dag.

 

 

Malt har jeg også gjort men jeg har vist glemt å spise etter frokosten, så jeg får vel ta meg ett knekkebrød nå snart så jeg ikke legger meg sulten for det blir for dumt. Får lage meg en pytt i panne i stede for knekkebrød, det blir smartere sånn at jeg ikke er sulten når jeg skal legge meg.

 

Jeg sitter nå å glor på julefilm i kveld også, det ble vist to i kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God helg til deg 😊🌺 Ja, det er rart med de julefilmene … mange av dem er så sukkersøte og amerikanske at jeg vrir meg på sofaen, men likevel så må jeg se noen av dem for liksom å minne meg selv på at det snart er advent 🌟🕯For november er en ganske svart og deprimerende måned. Lurte meg til å finne noe julemusikk på YouTube her en kveld og 😅

      1. God helg til deg også, jeg syntes disse julefilmene er koselige jeg da. Jeg ser på dem av den grunnen og at jeg savner den julen som en gang var og som aldri kommer tilbake for min del. Ja den er ganske så mørk denne november måneden, jeg bare ønsker meg snø og kaldt for da får jeg stemningen inn på kroppen hører på jule musikk hver dag jeg nå fram til jul koselig musikk det.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg