God kveld det er fredag, er det flere som har hatt problemer med bloggen i dag.

 

 

 

Jeg starter med og spørre om det er flere som har hatt problemer med å få blogget i dag, forrige innlegget ble ikke vist på forsiden til blogg.no. Kan jo være at jeg ikke fikk lagt til bildet til innlegget, kom ikke inn på legg til media så en fikk lagt til bilde.

 

Jeg hadde det veldig koselig på kafebesøket i dag som jeg hadde på kafeen til by misjonen her i byen som heter møteplassen, men da jeg ikke fikk lagt til bilder så ble det ikke noe innlegg fra det besøket.

 

Nå sitter jeg og koser meg med og se på Nytt på nytt på NRK, har også sett på fotball landskampen mellom Norge og Færøyene den kampen vant Norge 4-0 som jeg håpet på at Norge skulle vinne.

 

Skal nå se på tv NRK og så går jeg over til tv2 når senkveld med Helene og Stian kommer der.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Bloggeren jeanettmikkelsen hadde trøbbel, fikk ikke publisert innlegg, skriver hun.
      Så da har det nok vært noe. Blogg.no var bortevekk litt, for jeg fikk hvit side med “snart tilbake! “

      1. Ok så det har vært noe trøbbel på blogg.no da så da veit jeg det. Det er bare så irriterende når man driver midt i et innlegg, så jeg bare ga opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg