God formiddag, sto opp tidlig i dag for å se hvordan det gikk med våre damer i OL.

 

 

 

I dag som det er søndag å jeg kunne ha sovet lenge i dag, valgte å stå opp tidlig for å se på håndball for det var jo våre damer som spilte mot Korea. Satte meg til med ett knekkebrød med ost og en kopp kaffe for å se hvordan dette skulle gå, å det ble en stor seier til Norge for de vant med hele 12 mål ja det ble 39-27 så da kan jeg vel si at det ble en stor seier.

 

Blir mye sport om dagen men det er helt greit for meg, det er jo OL og da blir det å følge med for min del. Vi har jo mange muligheter til medalje både i håndball der har vi to muligheter for både herrer og dame laget, så har vi med friidretts utøvere så det kan bli medalje på dem også.

 

Skal ikke på tur før i kveld hvis det ikke blir for varmt, for da holder jeg meg her hjemme kanskje inne også bare en tur på verandaen en gang i blant. Kan bli en kald dusj for avkjøling, det er en god erstatter for å bade.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
      1. Jeg satte på alarmen på mobilen for å våkne litt før kampen startet, det var en fartsfylt kamp.

        Jeg har hatt en rolig søndag, fikk dårlig med søvn i natt ble vekket av ett rart grønt lys på soverommet og ett smell skulle tro det var tordenvær.

        Vært mest inne orket ikke så mye annet enn å ta det med ro i dag, men jeg har kost meg veldig uansett.

        Håper du har hatt en fin dag og ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja jeg tror det er bare ikke sikker.

            Godt jeg ikke er alene om å ikke gjort noe, er godt med noen slike dager mener jeg da.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg