God formiddag folkens, er vel for sent å si god morgen.

 

 

 

Her er det god morgen men for de fleste av dere er det formiddag, har akkurat slengt i meg frokosten og en kopp kaffe så nå er jeg klar for å starte dagen.

 

Nå skal jeg snart ut på tur for å få meg litt fri fra hverdagen, ja jeg skal gå meg en tur i skog og mark finne meg en rolig plass og bli der en stund langt inne i skogen så det er bare trær og se.

 

Orker ikke byens travle gater i dag sånn er det bare noen dager, at man vil ha fred og ro og ikke tenke på hva en har på seg av klær eller noen verdens ting. Bare eksistere ikke måtte prestere er vel flere enn meg som har det slik av og til, men de sier ingenting om det til noen bare kjører på med den vanlige hverdagen og kjører seg selv til det sier stopp det har jeg sluttet med for lenge siden. For det gjør ting enda verre enn det kunne ha blitt hvis en tar en pause fra hverdagen, bare være og måtte være med på alt som finnes av ting man kunne ha gjort.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Det gjorde jeg var ute fram til klokken var 20.00 da kom jeg hjem, det var deilig å bare være og ikke ha noen forpliktelser det var deilig det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Nei det er jeg fullstendig enig med deg, har kosa meg masse bare jeg og trærne og en liten rev som kom gående glemte å ta bilde men jeg har det bilde på netthinna og i hodet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Vært i byen, måtte ha medisinene mine og handle litt mat. Fikk sjokk da jeg kom inn på OBS, fy farao det var dyrt. Har ikke vært innom der på flere måneder. Her må man tenke seg om hva man skal bruke penger på. Går til regninger og mat. Er vel sånn det er blitt for de fleste. Nyt go været. Her har det blåst og regnet. Skikkelig verkevær.
      Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er blitt kjempedyrt med mat nå, ja man må tenke seg godt om hva en bruker penger på. Jeg har mitt matbudsjett og det blir ikke oppjustert sånn er det bare.

        Ja det er sånn det har blitt og kommer til å være slik i lang tid framover.

        Jeg har nyt godværet ute i skogen i dag for der var det skygge. Håper dere får bedre vær framover etter hvert, vind og regn er ikke greit for verkende ledd og muskler.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg