Gleder meg til i morgen ettermiddag.

 

 

 

Ja dere så helt rett jeg gleder meg til i morgen ettermiddag, grunnen til det er at jeg skal ha samvær med min eldste sønn å skal være alene med ham i en og en halvtime har ikke hatt han for meg selv så lenge siden han var fire år nå er han femten år gammel.

 

Det eneste som er ett aber er at jeg ikke kan finne på noe som koster noe med han, er ikke mye vi kan gjøre med 40 kroner men han forlanger ikke det for han forstår det.

 

 

Vi skal gå tur her omkring langs lågen det er så mye fint å gjøre rundt omkring her, og han er like glad i å gå tur som meg så vi kan jo bare gå å skravle eller bare sette oss på en benk i parken og skravle. Eller rett og slett ut i skogen og opp i trærne som jeg pleier og si, og så er det gratis å bruke guds frie natur som boltre plass spør du meg.

 

Nå skal jeg avslutte her før jeg skriver meg bort, eller skriver noe som ikke er til fordel verken for meg eller guttungen så da får jeg stoppe nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ønsker dere en flott dag i morgen. Kos dere. Kanskje dere kan ta en fisketur! Det er artig å fiske sin egen middag! God natt..klemmer…

      1. Tusen takk vi skal nok få en kjempefin ettermiddag og kveld. Der sa du noe fisking er jo noe han er glad i også, det gjør vi for da går tiden fort for han det er gøy om han får fisk.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kos deg masse i dag. Fisking er jo en super ide, og være i naturen er balsam for sjela. Bildene dine er fine, og fargene så klare og fine. Tydelig å se at du har det litt bedre om dagen. Håper kommentaren går igjennom i dag, for det har vært problem hos flere. Nyt dagen. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg skal nok kose meg i ettermiddag og resten av dagen også. Ja fisking er helt topp.

        Takk for at du syntes at bildene er fine.

        Ja nå om dagen er det egentlig helt fint men det skal lite til for å tippe det over til noe helt annet.

        Det er synd dette med at det er problemer med å få kommentert hos meg og andre, veit ikke hva det er men det får de sikkert ordnet opp i etter hvert.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Å gå en tur sammen er en flott måte å være sammen på. En pose boller og en brus kan tas med, det koster lite og du har råd til det. Evt. la være å kjøpe røyk en gang og prioritere litt. Det er mange som må velge sånn.
      God tur.

      1. Ja det ble en fin tur sammen, skravlet og koste oss med boller og brus. Å ja jeg hadde kjøpt meg røyk på fredag jeg så det har jeg enda, kjøpte meg tobakk da jeg så da har jeg en stund til i allefall til om fredagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg