Gleder meg til i morgen, dagene går så altfor fort.

 

 

 

 

Ja dagene går så fort men jeg har da fått gjort noe i dag også, tiden den flyr og kroppen min vil ikke at ting skal gå så fort så da må jeg bare ta det med ro og gjøre det jeg må. Så da jeg gikk opp til venninnen min så nøt jeg hvert steg, for jeg gidder ikke å stresse rundt som en hodeløs høne som mange gjør med julegaveinnkjøp og julebord og alt det der nei det er ikke for meg.

 

Var oppe hos venninnen min som jeg skriv litt om over her turen opp til, vi satt og drakk kaffe og skravlet om løst og fast å det er det beste med hele dagen. Var også oppe og handlet for henne og det syntes jeg er så koselig for da føler jeg at jeg er nyttig en stakket stund, handlet noen små ting til guttene mine der også.

 

Nå er jeg ferdig med gavehandeling for i år å det er godt, skal overlevere dem i morgen ettermiddag for da skal jeg ha samvær med mine to godgutter. Gleder meg utrolig skal til Notodden der skal vi spise pizza og så skal vi på kino etterpå, gleder meg som ett barn på julaften til å treffe guttene igjen begge to sammen.

 

Har sett på håndball i kveld for de Norske damene det var en slik oppkjørings turnering til VM som starter på onsdag for da er det 1 desember, gleder meg også til det da er ikke desember hvis det ikke hadde vært ett mesterskap i håndball slik er det for en som meg som er sportsidiot.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Kos deg masse sammen med dine barn i dag! Høres trivelig ut med pizza og kino. Julegaver er jeg ferdig med. Skal ordne det som ordnes skal og pakke inn. Noe kjøpt og noe laget. De skal jo leveres. Bake litt og nå er strømmen gått opp i pris her også, og det blir å merkes ja. Mørketid har vi også og da må vi ha litt lys på. Fikk med meg håndballkampen de gruste jo Nederland.
      God tur og kos deg storlig. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har kost meg veldig med mine to godgutter. Det var en fin pizza resturante som het my pizza i Notodden, filmen var veldig varm og fin.

        Ja julegavene er jeg ferdig med jeg også å nå er de overlevert. Bake det gjør jeg ikke og får heller ikke gjort for stekovnen virker ikke som den skal, kjøper ingen ny komfyr så lenge platene virker. Ja strømmen er forferdelig dyr her på Østlandet.

        Ja Norge gruset Nederland og det er jammen bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei! Har lest bloggen din en stund. Har lyst å sende julegave? Hvor kan jeg sende den? Mvh Ragnhild

      1. Så fint å vite at du leser bloggen. Min adresse er Aud-Marit Johansen Drammensveien 10c 3612 Kongsberg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Så fint at det ble en fin dag sammen med guttene dine i dag 🥰
      Jeg har ikke kjøpt noen julegaver enda pga at jeg hele tiden blir forkjøla når jeg har planlagt å gå ut.
      Har fått hengt opp julegardiner, tørket støv og lagt på juleduker så det begynner å komme seg her hjemme 😊

      1. Ja jeg hadde en kjempefin ettermiddag og kveld med gutta i går.

        Synd at du blir forkjøla hver gang du planlegger og handle julegaver, da får du ta dem på en dag du er i form jeg tok det på sparket der og da.

        Ellers skal jeg ikke pynte noen verdens ting før lillejulaften jeg for ellers blir jeg lei hele jula.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg