Gleder meg som et barn på julaften til i morgen.

 

 

 

 

Det å glede seg til noe er en god følelse, og jeg gleder meg som et barn på julaften til i morgen ettermiddag. Og grunnen til det er at jeg skal ha samvær med mine to god gutter, ja jeg har to sønner eldste mann blir femten nå i sommer og yngste mann blir 13 år i januar igjen så da kan man vel si at han er 12 år nå.

 

Jeg har ser dem ikke så ofte ettersom de er i hvert sitt fosterhjem, jeg har samvær 4 timer 4 ganger i året men i år blir det en ekstra gang jeg får være sammen med dem begge to og det er i konfirmasjonen til eldste mann som er til høsten hvis det ikke kommer restriksjoner på hvor mange som får komme i kirken og i selskapet. Får jo for all del at det ikke skjer for nå har han gledet seg til den dagen både jeg og sønnen min, så det hadde vært synd om det blir smitteregime til høsten også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg