Glad jeg ikke meldte på Anne-Brith sitt influenser kurs, etter det jeg har lest om det.

 

 

 

Startet hun dette for å tjene penger på små bloggere som ønsket og bli store i bloggverdene , jeg er glad jeg ikke kastet flere tusen kroner på noe som det er noen som har skrevet sin missnøye om. Og jeg er ikke like tøff som de fleste som sikkert er med så jeg hadde vel bare gjort det som den dama har bestemt at vi skal gjøre, nå skal du det og det som å skrive det sponsa innlegget eller filmes der. Alle som er med på dette kurset skal nå til Tromsø og da må du ut med flybilletten selv, da hadde jeg satt foten ned for ingen får meg på ett fly uten at jeg er i full narkose sånn er det bare.

 

Jeg har nå sett noen sider av den dama ut fra en deltaker av kurset hennes, som jeg ikke liker hun driver jo med en del hersketeknikker som jeg ikke liker så nå har jeg faktisk sett og lest en del ting som jeg ikke liker ved den dama. Det er vel lov og endre synet på en person etter hvert som ting kommer fram om hennes måte og behandle folk bare for å tjene penger selv.

 

Ja jeg har skrevet mange forsvars taler for henne å at jeg ønsket og gå på hennes kurs, men jeg syntes det var sinnsykt dyre kursavgifter så det ble aldri noe av å det er jeg glad for nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Jeg er blandt de som syntes ABD har fått uakseptabelt med hat. Dette mener jeg fremdeles, men samtidig kan det heller ikke fornektes at dama har sider som går på tvers av mine egne.. Mest relevant, er det at hun og jeg later til å ha helt ulikt syn på hva det innebærer å lykkes som blogger; For mens det for henne etter alt å dømme dreier seg om antall klikk/sidevisninger, og kun det, er det for meg først og fremst snakk om hvorvidt de leserne som klikker inn er fornøyd. Mulig jeg er spesiell på det punktet, men heller 10 fornøyde besøkende enn 10 000 klikk som ikke gav vedkommende en dritt..

      1. Ja hun har fått mye hat og dritt som jeg er imot, men det er jo ikke bare å bruke alt av familie for å få mest mulig klikk. Men så er det måten hun går fram på visse punkter som jeg er imot ikke henne som person.

    2. Jeg også er en av de som har ment at Anne Brith har fått mye hat på offentlig diskusjonsforum, og jeg har reagert med avsky på måten de har hetset og henne på f.eks. Kvinneguiden. Når det går på henne som person reagerer jeg, for jeg er motstander av mobbing. Uttalelsene om Anne Brith har gått på henne som person. Da er det mobbing!

      Når det gjelder det influencerprogrammet er vel ikke det helt gjennomtenkt. Det virker lite gjennomarbeidet. Hvis jeg var ABD vill jeg ha fått med meg proffe folk fra f.eks. United Influencers og blogg.no som kunne hjelpe til med kursing av bloggere. Jeg ville også kanskje fått med meg folk som kan dette med markedsføring.

      Vi som er vanlige småbloggere skal være glade for at vi er det. Tror ikke vi skal hige etter å bli store bloggere, for det er det ikke verd. Jeg vil heller ha dere bloggvennene/følgerne jeg har, og ha god kontakt med dere.

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja person angrep og hets er et av de tingene som gjør at jeg blir sint, men dette influencerprogrammet burde hun holdt sammen med noen som kan litt mer om blogging enn å bare ha vært blogger selv som hun har vært. Skulle vel vært noen litt mer proffe folk og mye mer som jeg sikkert har glemt å skrive ned her, men det gjør jo ingenting for du nevnte mye i kommentaren din.

        Glad jeg har mine faste trofaste følgere og lesere.

        Ønsker deg og dine en riktig god fredag og helg.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg