Glad at søndagen snart er over, jippi i morgen er det mandag.

 

 

 

 

som mange av dere veit alt så hater jeg helger og helligdager, jeg veit at mange sikkert vil si at du må lage deg en god dag uansett hvilken dag det er. Det er ikke enkelt å lage en fin dag når du ikke har noen å lage den til, heller ingenting å lage det av heller er like mørke tanker om seg selv som skyene er over meg her i dag.

 

Har ikke en gang vært ute i dag for det er ett trøstesløst vær ute, gadd ikke å gå ut for å måtte gå hjem  våt som noe katta hadde dratt inn på en regnfull morgen. Har bare sittet inne og gjort ingen verdensting, sånn er det noen dager for meg så er det flest slike dager.

 

Gleder meg faktisk til i morgen for da skal jeg gå i butikken når den åpner klokken 07.00 så det blir tidlig kvelden på meg i dag, er alltid godt å handle tidlig for da er det ikke mye folk i butikken så behøver en ikke være redd for at det er for mye smitte i butikken. Mat må en ha så det er jammen godt det kommer inn litt penger på konto i morgen eller rettere sakt i natt, å så kommer vel blogg lønningen i løpet av morgendagen også å det blir deilig.

 

Er ikke så veldig mye å se på tv på en søndag heller gleder meg til farmen for å se hvem som ryker ut av disse to damene jeg håper det er IC, å hvordan det går på markedet uten ei krone for disse gutta som skal dit bare på grunn av hun IC etter farmen så skal jeg krype til sengs sånn at jeg kan komme meg tidlig opp sånn at jeg er i butikken til klokken 07.00.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Søndager er langtekkelige når man er alene. Skjønner godt at du ser fram til morgendagen. Håper pengene dine kommer inn så du får handle, og jeg er enig i at IC må tape tvekampen å ryke ut. Hun har fått mye hets og hatmeldinger på instagram og anmeldt mange.

      I morgen skal jeg på butikken siden man har et ærend på apotek. Får ta munnbind på meg så går det nok bra.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er en utrolig ensom dag alene. Jeg får inn de pengene jeg pleier på mandager de kommer inn de i natt, men så var det blogg pengene jeg skulle ønske hadde kommet inn på fredag. IC skulle ha blitt sendt hjem etter at hun tente på broderiet innendørs. Det hadde hun vel ventet seg også så det mener jeg hun får tåle hun la opp til det selv.

        Bruk munnbind så går det nok bra, dra i butikken og apoteket å få gjort det du skal du.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg