Glad at det var folk ute i bybilde.

 

 

Ja så er det vanlig dag igjen etter tre helligdager, det var sykt godt å kunne se folk igjen ute i byens gater. Det var fullt kjør med bytting av julegaver, men det var godt å bare se litt liv og ikke folketomme gater har ikke sett en levende skjel i hele julen.

 

Slik så det ut i dag morges så det var koselig og stå opp ta en kaffekopp eller tre og en sigarett eller tre, så gikk jeg og Elvis gutten på morgentur og den gikk opp til hu mor så hun fikk noen andre å prate med enn de andre som bor der, og på tur hjem så ringte ei venninne av meg og lurte på om jeg ville komme opp på kaffe og skravle litt. Jeg gikk en tur opp og handlet for henne, det er jo noe jeg gjør med glede for vi to er to stykker som har vært alene i jula. Vi gikk hjem og da hadde vi ikke vært hjemme siden klokka 10.00 i dag morges, vi kom hjem klokken 15.00 så nå er det vel på tide og finne ut om jeg har noe i fryseren å spise. Gleder meg til i morgen for da får jeg noen kroner å handle mat til resten av uken og neste uke, det blir godt å kunne fylle opp skapet litt for nå er det faktisk helt skrapa tomt ikke en smule igjen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg