Gjør meg klar til lang gå tur.

 

 

 

 

Gruer meg litt til møtet i dag men det vil jo alltid gå bra, jeg skal i dag på ett møte med ei dame på Kongsberg hjelpa. Det er mitt første vaklende skritt inn på ett sted som heter mestringssenteret, det jeg gruer meg til er det ukjente. Jeg er ikke så veldig glad i det ukjente for da må jeg snakke om det som er vanskelig i livet akkurat nå, håper ikke vi må inn på alt på en gang for da låser det seg for min del og da klarer jeg ikke å prate om det.

 

Jeg lurer faktisk på hva som møter meg, dette er jo ett sted som har personer som jobber der som har erfaring. Da pleier jeg og si at det vil jo alltid gå bra, men hva hjelper det  meg den første dagen jeg kommer inn døra. Det som er på baksiden av den døra er jo det ukjente som er mest skremmende for meg, hvordan vil de som er der ta meg i mot blir jeg en ensom fisk som skal gå rundt i det bygget. Ja jeg føler meg som en ensom fisk som er kommet på land, og det er en følelse som jeg har stått i nesten hele livet.

 

Det er jo også en ting jeg må jobbe med, ja jeg veit at jeg må jobbe med det selv med litt hjelp derfra for ikke å være så redd for å møte det ukjente. Ja det ukjente kan være skremmende for mange, og det er ikke mye moro og være redd alt en ikke har gjort før for da er man stengt for mye her i verden.

 

Skal skrive litt mer om det møtet senere i dag.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Synes du er tøff som drar selv om du gruer deg!

      Håper møtet går fint slik at det blir en bra opplevelse for deg.

      Ha en fin dag!

      1. Det gikk bra det møtet, jeg skal gå dit en dag i uka foreløpig og noen kurs som starter etter påske og ett som starter 1 uke før påske.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Tenker at det går helt fint, men jeg skjønner også problemstillingen når det kommer til det som er ukjent. Pleier selv å grue meg noe fryktelig for etterpå å si at det var jo ikke så ille som jeg fryktet. Tenker at du blir møtt med forståelse og få god hjelp. Lykke til. Klem til deg fra meg.

      1. Det gikk veldig fint, skal ha oppstart til onsdag og skal være der en dag i uka. Skal også være med på to kurs ett som handler om å uttrykke seg med farger og musikk som starter 1 uke før påske, og ett yoga kurs som starter uken etter påske så da blir det en dag i uka pluss de to kursene som er en time på tirsdag og det andre en time på fredag.

        Som jeg tenker hvor dritt kan det gå og det syntes hun jeg møtte i dag var en fin måte å si det på.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Håper det gikk fint, at du kan få hjelp, det ukjente er alltid skremmende, ha en fin kveld, håper du snart føler deg bedre, klem🤗

      1. Det gikk fint jeg skal være der en dag i uka og det er i utgangspunktet på onsdager, og så skal jeg få en til en samtaler. Ja det ukjente er veldig skremmende for min del, men det skal vi trene på der borte også.

        Ja jeg håper det blir bedre etter hvert.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Dette høres helt supert ut. Så bra du får litt annet å fylle dagene dine med, som på sikt kan gjøre dagene dine bedre. Som du sier “hvor dritt kan det gå” dette tror jeg blir bra for deg. Masse lykke til, klem fra Solveig

      1. Ja det er godt å få noe å fylle dagene med, og på samme tid få hjelp noe jeg faktisk ha savnet. Dette skal nok bli bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg