Gårsdagen gikk veldig fort ja så fort at jeg ikke rakk og skrive noe, så jeg tar å har ett sammendrag av begge dagene i kveld.

 

 

 

 

Det ble en lang overskrift men det ble bare sånn, når en skal ha to dager på ett og samme overskrift.

 

Dagene mine er veldig like som å gå turer og kose seg ute, har vært veldig mildt og fint vær begge dagene så da ble de mest brukt ute.  Jeg fant noen tomflasker på disse to dagene, tok vanlig pant på 50 kroner og en flaske a 2 kroner og  trykket på røde kors knappen og vant 150 kroner de satte jeg inn på sparekontoen i den andre banken som jeg har hatt siden jeg var barn. Den banken har byttet navn til sparebanken 1 før het den Sandsvær banken, nå har jeg 200 på den og det skal bli mer for det er der panten skal inn. Håper det blir en del for jeg ønsker meg en tur, skal ikke skrive noe om hvor og når men det blir tur i år en gang.

 

Går over all forventning med røyke slutten har hatt sug etter det en gang, men ga jeg etter nei ikke tal om for nå er det slutt.

 

Har bare latt humla suse noen dager nå og gjort bare det jeg har lyst til, på fredag skal jeg på kafe med guttungen skal ha samvær med minsten.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

8 kommentarer
    1. Supert at du satte inn beløpet du vant på panten. Godt å høre at du sparer og at du klarer deg fint uten røyk. Du er flink, og jeg heier på deg her fra sidelinja. Kos deg sammen med sønnen din på kafé, det blir et koselig samvær for dere begge! Klem til deg fra meg.

      1. Det er en plan jeg har satt opp at jeg skal klare å spare opp til en 14 dagers reise til høsten, og det er det panten som jeg finner på mine turer og under sommerens jazz festival skal spares ikke brukes på annet.

        Jeg skal klare alt jeg har satt meg som mål, jeg syntes ord blir fattige men jeg må si takk så mye for oppmuntrende ord fra side linjen.

        Jeg skal kose meg med minste mann på fredag på kafe og samværet ellers, det er jo høydepunktene i løpet av året.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg er imponert over styrken din! 👏👏👏 Og kjempegøy at du vant! 😊 Prøver innimellom jeg også, og har vunnet 25 kr en eneste gang!
      Kos deg med minstemann! 💕

      1. Styrken min er at jeg er sta og målbevist og det er en god egenskap ikke sant. Det var veldig gøy å vinne 150 kroner når jeg satset 2 kroner, det er andre gangen jeg vinner sist vant jeg 50 kroner og det er ett år siden.

        Jeg skal kose meg med minstemann, jeg koser meg når han koser seg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg