Gamle familietradisjonel påske nei takk jeg lager min egen.

 

 

 

 

Nå har jeg ingen igjen som var den delen av familien som jeg feiret påske med og da sier jeg hvorfor skal jeg holde på deres påsketradisjon, det er et spørsmål jeg har stilt meg i dag og jeg mener nei jeg kan jo like gjerne lage mine egne påsketradisjon.

 

 

Og med disse ordene så skal jeg feire min egen påske og lage min egen påsketradisjon denne påsken, så alt jeg gjør denne påsken skal jeg plukke ut de beste øyeblikkene og lage det som min egen tradisjon. For hvorfor skal jeg gjøre det samme som min familie og jeg har gjort hvert år siden jeg var ei lita jente og ikke hadde noe jeg skulle ha sakt jeg måtte jo bare være med, traske rundt på ski på fjellet med en som alltid måtte gå så fort at jeg bare så ryggen på han det var ikke noe koselig da.

 

Nei takk jeg holder meg her i byen og skal gjøre alt det jeg har lyst på, og ikke måtte ta hensyn til noen det blir en påske helt alene men det har jeg bestemt meg for at det skal bli en koselig påske som jeg kan slappe av når jeg vil og gå tur når jeg vil og hvor jeg vil i det tempoet jeg vil.

 

Dette skal bli en annerledes påske bare meg og Elvis, gleder meg faktisk skal finne fram noen påskekyllinger som mine barn har laget og jeg selv har laget. Min mor samlet jo på alt jeg laget som barn, noen av dem er faktisk veldig fine syntes jeg da. Det er en høytid jeg faktisk alltid har likt og pynte til, for jeg er glad i levende kyllinger og gult er både fint og kult og ha noe gult i huset for da er det faktisk ikke lenge til den årstiden som jeg kan si jeg liker ja våren .

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg