Fytti rakken for ett vær vi hadde i går kveld.

 

 

 

Ja det regnet det gjorde ingenting men fy flate som det lynet og tordnet i ett smelle renn fra klokken 18.00 til klokken var langt over klokken 23.00, jeg gikk og la meg ved 21.00 tiden for da orket jeg ikke å være oppe lenger. Ja hvorfor skulle jeg være oppe fikk ikke oppdatert bloggen og heller ikke se på tv, jeg rett og slett kjedet meg så da var det bare å krype i sengen. Akkurat da jeg skulle legge meg så lynte og smalt det med det samme, så det slo nok ned like i nærheten lyn og smell kom flere ganger så det var rett over her redd som bare pokker var litt for nære for min del.

 

Ble malt litt i går er ikke ferdig med det jeg startet med i går kveld, veit ikke om det er noen vits i å ta bilde å legge det ut når jeg blir ferdig. Er ikke flink nok til å legge ut det for det ble malt i sterinlys lys, så det var litt for mørkt til å se hva jeg drev med men det ble ganske fint det jeg fikk gjort i går. Så får se hva jeg bestemmer meg for å gjøre, legge ut bilde av det eller ikke den som følger med får se.

 

I dag så har det bare regnet og det var veldig godt, for jeg vill ikke ha ett slikt vær som i går ettermiddag og kveld en gang til på en stund nå. Regn er bra for det trenger vi og naturen var jo tørste foret på vann etter lang tids varme periode, men det er fortsatt stor skog og gressbrann fare rundt omkring her på Østlandet.

 

Ønsker dere alle en torden og lyn fri kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Huff, tenkte på deg når jeg så værmelding i går. Håper uværet er over.

      Her i nord har vi heldigvis hatt et par fine sommerdager nå.

      Ha en fin kveld!

      1. Ja det tordner ikke akkurat nå men det kommer vel igjen, akkurat nå så regner det og godt over 18 grader. Unner dere der oppe i Nord fint sommervær, håper at dere fortsatt får beholde sol og sommer.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Veldig tråkig når været er så nærme. Man blir redd også da. Ikke noe greit: Gikk strømmen også?
      Ja, det blir jo kjedelig uten lys, TV og blogg….Håper det ikke er så fryktelig vær i kveld da.
      God klem fra meg.

      1. Ja veldig kjedelig var det og faktisk veldig skummelt. Ja strømmen var borte i tre timer, ble vel tatt for å være på den sikre siden.

        Ble jo ingen mulighet til å oppdatere bloggen som jeg ønsket heller. Det er bedre vær nå men man veit jo aldri om det kommer tilbake, har ikke regnet på en stund nå det kan godt regne men torden vær kan holde seg unna i kveld.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg