Fys nå er vinteren kommet for fullt igjen.

 

 

 

Skal ikke klage så mye på været men når det kommer nysnø på blank hålke, da hjelper ikke brodder og eller piggsko så veldig  legger seg snø mellom pigg og sko så det blir skummelt glatt. Er ikke så veldig kaldt nå men på morgenen i dag så var det -18 her nå i kveld så er det bare -8, har vært på turer i dag også på morgen turen så var det greit å gå med brodder/piggsko. Men nå i kveld var det helt forferdelig å gå ikke var det brøytet og all snøen la seg mellom piggene og skoen så det ble som man gikk uten pigger hel jævlig, men ut må jeg for å bytte mening  og sortere tankene før kvelden og natten. For mine tanker har vært veldig rare og vonde om dagen, føler meg faktisk helt ubrukelig til tider enda jeg gjør så godt jeg kan og bedre får jeg ikke gjort det for å si det sånn.

 

Nå er det snart farmen kjendis skal ikke se hele, ja det er noe annet jeg også skal se. Så jeg skal bare se hvem som blir storbonde jeg tror det blir Unni, for Emma og Unni ble gode venner så derfor tror jeg det blir henne.

 

Nei nå får jeg avslutte her før jeg skriver noe jeg ikke burde.

 

Lag dere en kjempefin kveld og god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Du har helt rett var Unni som ble storbonde. Gjengen fra Torpet er nå dukket opp på Farmen.Synd at ikke fortauet er brøytet. Håper du fikk sortert tanker og at du fikk sove i natt.
      Tror vi er mange som sliter om dagen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg var sikker der fikk med meg at torpet kom inn på farmen. Ja det er ikke enkelt å komme fram om dagen, fikk sortert dem litt det tok utrolig lang tid før jeg sovnet i natt.

        Ja det er nok mange som sliter nå for tiden.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg