Fyr løs, kjører i gang en spørsmålsrunde.

 

 

 

Ja som overskriften sier så setter jeg nå en gang en spørsmålsrunde sånn at dere som lesere kan spørre meg om ting dere lurer på, både store og små spørsmål er velkommen. Jeg kommer til å svare i ett eget innlegg eller to på søndag, får bare håpe at det kommer inn noen spørsmål. For dere kjenner meg ikke godt nok bare ved og lese bloggen min, er jo ikke alt jeg skriver om på bloggen min så nå har du sjansen til å bli litt bedre kjent med meg hvis du ønsker det.

 

Så fyr løs folkens!

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg