Fy så dyrt det er å gå til tannlege.

 

 

 

Ja det koster skjorta og bare gå innenfor døra på ett tannlege kontor, jeg var innom til en forundersøkelse i dag tok noen bilder av tennene som er ødelagt og litt til prisen å betale for den undersøkelsen og de bildene var tusen kroner. Fikk også ett prisoverslag på hva det vil koste å få reparert det som skal og må gjøres, det kommer til å gå alt fra tre måneder til ett halvt år før jeg får gjort det for det må spares til det så det kan gå opp til ett år før jeg kommer i gang med den reperasjonen kan starte.

 

Dette var bare fakta om den saken.

 

Jeg sto opp på morgenen og grudde meg slik til den turen til tannlegen at jeg ikke klarte å få ned en matbit før jeg gikk, og det ble ikke noe bedre når jeg fikk greie på hvor mye som må gjøres takke meg til.

 

Så nå gleder jeg meg til mandag for da får jeg handlet inn litt mat igjen, for det er det lite av i skapet men får klare meg på det jeg har. Dette er bare slik det er i dag, men det er vel noen som ser på dette innlegget som tigging men det er  ikke det som er intensjonen ved dette innlegget men fakta om dagen.

 

Lag deg en fin fredagskveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Er helt enig med deg i at det er svindyrt hos tannlege. Enkelte sykdommer gir reduksjon i pris hos tannlege. Mange som gruer seg til tannlegebesøk. Skal selv til tannlege men ikke før i slutten av mars. Har ei tann som det spøker for om ikke to.De følger nøye opp og det er bra selv om jeg synes det er svindyrt. Oppfatter ikke innlegget ditt som tigging i det hele tatt.
      Skal snart på butikken igjen, hente en pakke. Trodde den skulle komme neste uke, men den dukka opp i går. Neste uke en frisør besøk. Håret har vokst som et uvær. Ha en fin lørdag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er svindyrt å gå til tannlege, jeg har en sykdom som gjør at tennene blir svakere men det hjalp ikke da jeg søkte om slik ordning med reduserte priser. Så da blir det ikke til at jeg søker en gang til, veit at det er mange som gruer seg til tannlegebesøk. Huff da håper det går bra når du skal til tannlegen, dumt at det spøker for en til to tenner.

        Bra pakken kom før den skulle håper du er fornøyd med det du hadde bestilt.

        Frisør det har jeg ikke vært hos på mange år, jeg klipper meg selv med mer eller mindre vellykkede forsøk men det får bare gå da.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er veldig dyrt for min del, om jeg har vondt det kan jo sies at det er vondt men jeg er jo vant til smerter så det får bare gå bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg