Fy for ett vær det har vært her.

 

 

 

 

Dagen startet med sol og veldig varmt så da tok jeg og gikk og handlet litt inn denne uken da det enda er fint vær, og ikke minst bli ferdig med det for jeg liker ikke å gå rundt i butikker når det er så mye folk der.

 

Så ringte venninnen min hun var skravlesyk og hadde lyst til å ha selskap til kaffen, hun ønsket også at jeg skulle gå i butikken for henne. Er vel dumt at jeg skriver akkurat de siste ordene her, men det driter jeg faktisk i haha.

 

Men så kom ettermiddagen og styrtregn og torden jaja det var jo oppfriskende med det været, så da ble det litt maling på meg har ikke blitt ferdig med det bildet så jeg har ikke tatt noe bilde av det. Har bilde av det som jeg ble ferdig med på søndag, så det blir det jeg setter inn her det er nok noen som ikke har sett det  så da gjør det ingenting. Ble ikke helt fornøyd med det men det ble jo ganske bra så det bildet kommer under her.

 

 

 

Jeg ser mange farger i skjønn forening hva ser du? Ble jo ganske bra syntes jeg da.

 

 

Nå skal jeg snart se på sommerhytta og litt mer på tv så nå blir det en rolig kveld så lenge det ikke tordner og lyne for det er noe som jeg har respekt for, eller rett og slett så hater jeg slik vær det kan regne så mye det vil.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Vet du, for min del – det beste med å male er roen jeg får, stenger støyen ute, det er terapeutisk. Kanskje jeg skulle hente et lerret opp av kjelleren en gang snart å male noe. Lenge siden nå. Kos deg i kveld og ikke bekymre deg for vær 🥰

      1. Ja det er terapeutisk å male, stenger alt ute glemmer litt hva du sitter i både støy utenfra og tankekjør for min del. Ja gå ned og hent opp ett lerret du også, jeg må kjøpe meg ett eller to nye lerret på mandag for nå har jeg ikke flere. Jeg koser meg jeg men akkurat det med været bekymrer meg veldig har opplevd ting under tordenvær som jeg ikke glemmer.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Godt at du ble ferdig på butikken før uværet kom.🤗Det ble et flott bilde. Jeg ser solnedgang og hav med bølger.☀️ Får håpe uværet er over til kvelden.🤗

      1. Ja det var kjempegodt å i det hele tatt bli ferdig med butikken, uværet kom med ett smell i ettermiddag huff.

        Takk for at du syntes det.

        Når du sier det ja det er en solnedgang og hav med bølger det tenkte jeg ikke på eller så.

        Det er ikke uvær nå bare litt regn som kommer ned, det er greit å det er noe naturen trenger etter noen dager med finvær.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg