Fy f for noe bråk man må tåle.

 

 

 

Ja her må man tåle det meste for de tror de bor alene i dette bygget, men det gjør de faktisk ikke og nabovarsel veit de ikke hva er. Om de hadde gitt beskjed så hadde jeg ikke hatt noen sted å flykte til uansett, får bare håpe det blir stille klokken 23.00 for da skal det være stille i dette bygget etter husreglene å bedømme. Men å kjøre på med musikk og borrer i samme slengen den forstår jeg ikke, hører at det er fullt hus der enda jeg har tatt ut høreapparatene da pleier jeg ikke høre så mye av det men det levenet som er nå ja det høres. Rart at ingen andre bryr seg om det for dette er rett og slett plagsomt, og hvis de går ut så er det ingen vits i å legge seg før det har gått en halvtime etter at de er kommet hjem igjen for det er litt av ett styr å få lagt seg etter noen halvlitere for mye. Jeg kan ikke forstå det for jeg kan ikke huske at det tok så lang tid å komme meg i seng etter en tur på byen, jeg slokna nesten før jeg traff puta men sånn er det ikke nå lenger med disse unge har jeg forstått.

 

Får håpe en får noen timer på øyet før morgendagen starter, jaja jeg får jo bare ta det igjen når jeg blir gammel for da får jeg hvilt mye for å si det sånn.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg