Fy av meg nå har snøen kommet, håper den er borte i morgen.

 

 

 

Sånn nå er det første snøfallet kommet ned til oss, jeg er ikke så veldig glad i snø og is den kunne ha ventet med å komme denne snøen. Vinteren blir lang nok som den er så den kunne ha ventet ett par måneder til da med å komme, håper den snøen forsvinner fort for vinteren er lang kald, våt og glatt nok som den er så pokker heller så kunne den ha ventet.

 

Nå sitter jeg og venter på skal vi danse hvis jeg gidder å se på, skal i alle fall se på tv resten av kvelden hva veit jeg ikke.

 

Har da vært på tur i dag også selv om det snødde, kan jo ikke bure meg inne fra i dag og til våren selv om vinteren er i anmarsj om jeg liker det eller ikke.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Det har kommet mer snø hos dere enn hos oss.
      Husk piggsko eller brodder og varm jakke.
      Denne snøen varer ikke. Tipper at den smelter senest i morgen, ellers så regner den vekk på tirsdag. Har sjekka værmeldinga for Kongsberg.

      1. Ja det kom en del den smeltet fort igjen og det var godt, trengte ikke brodder for dagen etter var det bare våt asfalt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld

        Klem fra meg til deg.

    2. Vært snø her, men den forsvant. Savner det heller ikke. Kulda er verre for verkende ledd. Været ser fint ut i dag, det regner ikke. Så Skal vi danse i går, men nå synes jeg at det har vart i så mange år. Kanskje på tide de begynner med noe nytt. Farmen i kveld, og etterpå se 71 grader nord med kjendiser. Ønsker deg en fin søndag. Klem til deg fra meg.

      1. Den ble borte nesten like fort som den kom og godt er det, ligger jo litt oppe i åsen rundt byen men nede i byen er den borte savner den heller ikke. Råværet og kalde temperaturer er ikke godt for disse ledd smertene, er opphold men ikke noe sol og se i dag.
        Fikk ikke med meg Farmen sovnet fra hele greia, men begynner og bli litt for kjedelig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg