Frokosten er klar og snart er det håndballkamp for de norske gutta.

 

 

 

Frokosten er ikke mye spennende men det er min beste frokost, det var ett knekkebrød med ost jeg skulle faktisk ønske at jeg hadde Wasa og Tine som sponsorer haha. Men det kan jeg vel se langt etter, ja det og alle andre som sponser bloggere og andre influensere ja for jeg er ikke noen stor blogger bare en sånn fotsoldat som jeg kaller det haha. Ja det er noe jeg ler av selv så det er ikke noe som jeg ser på som ett nederlag, det er noe som jeg ser opp og fram for slik må man tenke i denne bransjen.

 

Nå sitter jeg med kaffekoppen og venter på håndballkampen mellom Norge og Argentina, det blir en spennende kamp som de norske gutta drar i land denne seieren for det er de gode for. Ja dere ser jo selv at jeg også sitter å oppdaterer bloggen, kampstart er klokken 09.15 på tv Norge hvis noen av dere vil se den sammen med meg men hjemme hos dere selv da haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg