Fredag og the voice det er også helg, denne helgen blir lang for den er til og med mandag.

 

 

Ja så er det fredag igjen og det er finalen i the voice, den personen som er min favoritt kom videre til superfinalen nå håper jeg han vinner hele dritten.

 

Dagen i dag har jeg ikke gjort så veldig mye selv om det er fredag, det er det mange kaller langhelg ja det er pinse jeg er ikke så veldig glad i vanlig helger men så blir den enda lenger jaja det får gå da.

 

Jeg skal bruke helgen til å samle tomflasker, sånn at jeg kan spe på med noen kroner og det kommer godt med.

 

Gleder meg til å se hvor mange flasker jeg finner, skal jo noe spennende neste helg og da hadde det vært moro med noen kroner ekstra. Jeg bare har funnet ut at jeg skriver det jeg ønsker når jeg ønsker det, uansett hva andre mener om det at jeg skriver litt for mye om meg selv og min økonomi men ja det er det som opptar meg veldig om dagen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Min favoritt vant The Voice i går. Dyktig var de begge to. Ja nå er det lang helg. Det har snødd igjen. Været rår vi ikke over. Var hos tannlegen i går og slapp å trekke tanna. Har jo ikke vondt i den så vi bare tar det med ro en stund til. Tenker du finner noen tom flasker når du er ute å går tur. Klem til deg fra meg.

      1. De var kjempeflinke begge to. Huff ja så var det langhelg igjen. Snør det hos dere huff da godt det bare regner her nå for jeg er ferdig med vinteren nå.

        Godt du slapp å trekke den tannen i første omgang. Ja jeg fant tre flasker så ikke den store fangsten.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.
        Klem fra meg til deg

    2. Flinke sangere. Favoritten min vant ikke, men hun som vant er jo kjempeflink også:)
      Forresten jeg sendte en sommerhilsen til deg gjennom bloggen min da jeg ikke hadde din hjemmeadresse:)

      1. Ja hun var flink hun som vant. Tusen takk for sommer hilsenen jeg fikk via bloggen din, jeg har ikke lagt ut adressen min på bloggen tror jeg da og kommer ikke til å gjøre det nå.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. hei,er alt bra?blir så lite blogging?nå er helga snart slutt,du er vel glad for det,her skinner sola for øyeblikket,men venter regn senere,håper alt er bra,klem fra meg

      1. Ja jeg har det ganske bra, ja det har blitt lite blogging på meg er vanskelig å skrive en åpen og ærlig blogg når det må settes filter på alt jeg skriver. Gleder meg veldig til denne helgen er over, her har det vært mye fint vær regnet litt her om dagen men det var lite.

        Er sånn passe bra.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. skriv hva du vil,ikke bry deg om de få som kritiserer,Er jo det som gjør bloggen din spesiell, klem fra meg,kjeda meg,så holder på å lage skinkehorn til ba

      1. Skal prøve og skrive som jeg pleier er nok noe jeg må holde meg unna å skrive så mye om, sånn må det bare bli for det er noen som vil kneble meg så fort jeg nevner ett par ting i mitt liv.

        Hørtes godt ut med skinkehorn det har jeg ikke spist på lange tider og lengere blir det til også.

        Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg