Fredag og snart helg igjen, herregud hvor fort tiden går.

Reklame | Aim`n.

 

 

 

Jeg våknet i dag til hvitrimete plener og kaldt i luften det er kjempe god temperatur ute, så i dag skal jeg nok ut på tur etter hvert men må nok få i meg litt mat sånn at jeg fungerer litt bedre enn akkurat nå. Sov kjempe godt i natt så da går man ikke rundt i ett vakum så det er deilig, men man kjenner at en lever men det er det psykiske som spiller ett puss så det går det jo an og glatte over og bare tvinge seg ut.

 

Som mange sier det er jo bare å ta seg sammen, ja bite tennene hardt sammen å ta på seg ei jakke og ett par sko å gå ut. Er ikke enkelt men jeg skal nok få det til, er jo en god trening bare det å gå en liten tur. Blir jo veldig sliten etterpå men da er det bare å la sofaen få litt selskap, hvile seg litt da blir kanskje alt litt bedre etterpå.

 

Nå skal jeg slutte å sutre for denne gang, avslutte dette innlegget og heller lese noen blogger og ta meg en kopp kaffe for det tror jeg at jeg trenger nå.

 

Har jo lagt ved en klikk, klikk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Reflective Mini Tights//Bubblegum Washed Ribbed Singlet//Black Tribe Tights//Cheetah Gift Bag

2 kommentarer
    1. Så bra at du har sovet godt. Jeg har hatt en periode med dårlig søvn, og da blir dagene deretter. Ja tiden går, det hoper seg litt opp med ting man skal gjøre, som blant annet brevskriving, og husvask. Men jeg vet jo av erfaring at hver dårlig periode følges av bedre dager, så det blir nok gjort det som står på vent for tiden. Håper helgen din blir fin, selv om du ikke er spesielt glad i helger.
      Alt godt!

      1. Ja jeg har nå vært i en periode med bra søvn, men det er andre ting som ikke er så veldig bra men det ordner seg nok etter hvert. Det er mye som har hopet seg opp her også, men det er rydding og litt annet som å dra innom graven til mamma har ikke blitt gjort enda i januar 2021 så er det to år siden hun døde og jeg har enda ikke vært på graven hennes det gjør for vondt. Jeg skal gå dit ut på søndag om jeg vil eller ikke, skal tenne ett lys hos henne for det fortjener hun.

        Jeg skal prøve og gjøre helgen så bra den kan bli, for jeg liker ikke helger og helligdager for da er man jo helt alene i verden.

        Ønsker deg en kjempefin fredag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg