Fredag og snart helg, gleder meg faktisk til helgen.

 

 

Fredag er en dag som jeg skal gripe å få fin til meg selv, bruke den til det den er verdt selv om det er brr kaldt for det er godt over -20 grader ute men det ser ut til at det blir sol i dag.

 

Nå etter jeg har skrevet dette innlegget skal jeg lese noen blogger, og kose meg med det har jo ikke så mye annet å kose meg med.

 

Gleder meg faktisk til helgen, det skjer ikke så veldig mye men det er jo det som er så godt med at det er helg. Kanskje det blir litt roligere om morgenen, for her var det ett rent helvete før naboen klarte å komme seg ut døra. Dette menneske som bor ved siden av meg planlegger dagen sin før det går ut døra, å jeg er pokker meg ikke interessert i hva hun skal i løpet av dagen. Høres ut som hun satt i min stue og planla også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja jeg gleder meg faktisk til noen rolige dager med tv og blogg lesing, blir spennende å se hvordan det går med Sverige i VM finalen på søndag og hvem de møter Spania eller Danmark.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg