Fredag og jeg starter en ny ukensblogg.

 

 

 

 

Det er fredag og snart helg folkens godt at de har begynt og slippe opp mer av disse coronatiltakene så vi fra mandag kan starte opp med å leve litt mer normalt igjen, iallefall så går Norge mot en ny normaltilværelse og det er da godt for alle og en hver tror jeg iallefall.

 

Så får en se hvordan det går da så det ikke blir mer smittespredning så de må stenge ned igjen, for det hadde vært synd for det trenger ikke verken folk eller næringslivet nå.

 

 

Starter i samme slengen en ny ukens blogg her inne på bloggen min.

 

 

Alle som har en blogg kan melde seg på, jeg trekker den på mandag så hiv dere med da vel. Jeg trekker 2 ukensblogg og 2 ukens lesere som jeg skriver en liten omtale på de bloggene jeg trekker ut med direktelink til den bloggen, jeg er jo ikke noen stor blogg men på en god dag har jeg rundt 200 til 300 lesere så da er det bare å melde dere på. Det du gjør er bare å skrive jeg er med i kommentar feltet under dette innlegget så er du med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg