Fredag og helg igjen, blir det bra vær skal jeg bare nyte.

 

 

 

Fredag og det er fint vær så i dag skal jeg gå meg en liten tur og bare nyte været, og så skal jeg bare surre rundt i det vanlige livet og gjøre ingenting tror jeg da haha.

 

Startet denne dagen med å sette telefonen på lading så var det å ta en kjøleskaps grøt og en kopp kaffe, så leste jeg noen blogger som jeg pleier å gjøre hver morgen.

 

Ellers i helgen så skal jeg jobbe litt med handlelisten til mandag, se hva jeg trenger og hva som kan strykes av av det jeg trenger for over 300 kr skal ikke denne handelen gå sånn er det bare.

 

Sånn blir det med en oppstykket og delt uke, er pinsen til neste helg men den tar fra oss en mandag med helligdag igjen men det er den siste hellig helgen som er igjen før sommeren.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. ga en fin kveld,spent hvem som går videre i the voice, har jo mine favoritter,så får vi se,klem fra meg

      1. Jeg hadde en fin kveld både i går og i dag, så på the voice i dag i reprise min favoritt gikk videre og godt er det håper han vinner hele greia.

        Klem fra meg til deg.

    2. Vært fraværende. Fikk leselysten tilbake, og er nå inne i krim verden. Oppdaget at jeg måtte hive meg til å lese de bøkene jeg hadde liggende.
      Ellers alt bra her, i morgen ringer jeg sykehuset. Ser ut til at man neppe får den timen hos ortopeden, har ingenting hørt. Passelig irritert. Håper du har det bra? Her regner det, men ventet bedre vær i morgen. Klem til deg fra meg.

      1. Er inne på blogg når jeg har tid har ikke skrevet ett innlegg siden fredag selv heller, jeg har vært mye ute og kost meg på verandaen i finværet må nyte det så lenge det varer.

        Lese bøker det har jeg også gjort, har utrolig mange igjen så jeg har mange lange lesestunder.

        Håper du får svar på hvorfor det tar så lang tid og når du får time, har jo krav på hjelp.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg