Fredag og det er helg jaja men men.

 

 

 

I dag sto jeg opp tidlig eller hva skal jeg kalle det har faktisk ikke sovet i natt, sånn er det når man ligger å grubler på ting og tang. Skal ikke skrive så mye mer om det, sånn er det bare sånn at ting ikke blir misforstått for det skjer veldig fort her på blogg tro meg.

 

Har vært ute på tur i dag etter at jeg var oppe hos venninnen min og skravlet og så var jeg i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte for helgen, turen var fin i sommer solen det var ikke for varmt og det er så deilig.

 

Jeg syntes fredagen er fin for det det er en hverdag, men så kommer lørdag og søndag som kan bli veldig lang og tung for når det blir stille og rolig og ikke har noe spesielt som skal gjøres så får jeg tid til og tenke på min situasjon og alt annet.

 

Nei nå får jeg avslutte sånn at jeg ikke plumper ut med noe som jeg ikke vil skrive om.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

4 kommentarer
    1. Hei Aud Marit. Har du prøvd å lese bøker?
      Jeg har også et litt innholdsløst liv etter at jeg ble pensjonist, men fyller tiden med å lese. Det er så mye bra litteratur, også kommer du inn i en annen verden, lærer nye ting og får nye tanker. Det finnes sikkert et bibliotek der du bor. Gå og snakk med en bibliotekar, så får du sikkert hjelp og tips.
      Lykke til!
      Hilsen Heidi

      1. Jeg leser bøker hver dag har fått til sendt mange bøker, jeg elsker å lese så ja jeg leser bøker. Jeg har lest bøker siden jeg gikk i tredjeklasse, da gikk det i lettleste barnebøker for jeg begynte så tidlig som 8 åring å lese bøker.

        Har bøker ett halvt år framover så biblioteket trenger jeg ikke å besøke enda.

        Takk for tipset med å lese bøker.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg syns det er trist at du ikke kan skrive om det du vil og trenger å skrive om kanskje. Nett-troll er jammen no herk! Her kommer noen store klemmer fra meg <3

      1. Skal nok komme over det men de henger seg opp i det jeg skriver, de fleste er av den karakter som jeg postet sist den kommentaren har satt spor. Men sånn er det er jo enkelte som ikke tåler at folk prater eller rettere sakt skriver om livet som det er ikke bare glansbildene som de ønsker mitt liv er ikke ett liv i sus og dus, og at jeg er ærlig på det og skriver om ett liv med dårlig råd.

        Ja nett troll er noe herk det kan jeg skrive under på, men det kan jo være at disse menneskene er misunnelig på meg eller noe sånt det er ikke lett å vite.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg