Fredag og denne helgen er det langhelg.

 

 

 

Det har ikke blitt gjort så mye her annet enn og gå turer med lille Elvisgutten min ( til dere som ikke veit det så er det hunden min). Har også vært og handlet litt i dag glemte noe så det er godt at butikken er opp til klokken 16.00 i morgen, for i morgen er det pinseaften og da stenger butikkene tidligere enn på en vanlig lørdag og da er det ikke åpent før på tirsdag igjen.

 

Ellers så skal jeg ikke gjøre så veldig mye i pinsen enn det, har jo ingen steder å reise til som det går å gå til så det blir turer i nærområdet. Skal faktisk samle tomflasker hver dag for det blir det faktisk mye penger av, og det er en fin måte og legge av en del til sparing ønsker meg faktisk en ny data. For den jeg har er litt ustabil når det gjelder lagringsplass og hurtighet pluss at størrelsen på skjermen er litt liten.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg