Fredag med stor F for å si det slik.

 

 

 

Dagen i dag startet vel tidlig i dag , ja kan jo si det når jeg bråvåknet av smerter klokken 04.00 men jeg prøvde å sovne igjen men det gikk dårlig sovnet klokken 02.30 så det ble en og en halv time søvn i natt. Men jeg er sta har  ikke sovet noe på dagen i dag så nå er jeg noe trøtt men det får så være, får håpe natten blir noe bedre med søvn for ellers blir det noe slitsomt utover.

 

I dag ble det ingen frokost på meg hadde ikke lyst på noe av det jeg hadde i skapet, ja da sparer jeg jo på frokosten så jeg har fram til mandag. Nå har jeg akkurat spist mitt første måltid i dag ble nuddelsuppe med kylling smak det er godt det også og enkelt og lage, matlysten er ikke på topp i dag.

 

Har også vært å gått meg en tur i solskinn og  det var kaldt med gode kuldegrader -7 er jo helt greit,  nå venter jeg og ser fram mot vår  for etter fallet så har jeg fått den glatte våte vinteren i vranga.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg