Fredag kveld og helgen er i gang, har ingen planer for helgen utenom at nå kommer det en klikk, klikk.

Reklame | Aim`n

 

 

Nå er det fredagskveld å jeg har nå sett på nyheter og landskampen på tv2 så skal jeg se på senkveld med Helene og Stian, har ellers ingen planer for kvelden etter det men det blir vel god kveld Norge med Dorte Skappel.

 

Har heller ikke noen planer for helgen får ta de mulighetene som byr seg, gripe tak i dem med begge hendene er jo ikke noe annet å gjøre.

 

Har hatt i tankene at jeg kanskje skulle ha begynt å trene litt, tror ikke at jeg passer inn på et trenings senter men har lyst allikevel.

 

Har lagt ved annonselinker på treningstøy nederst i dette innlegget, de er fra Aim`n de har veldig mye fint men kanskje litt dyrt for noen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Striped Long Sleeve//Aim High Socks 2-pack//Grey Melange Ribbed Long Sleeve//Black Fluffy Jacket//Aim High Sneakers

2 kommentarer
    1. Du skulle vel treffe en venninne i dag? Koselig det, her blir det en tur på kjøpesenter, må lufte mannen litt, 🙂har har nettopp malt gangen, ble fint🤗ha en fin lørdag🥰

      1. Ja jeg har nå vært oppe hos venninnen min, vi satt og skravlet om altmulig og ingenting. Har også vært oppe å handlet for henne og litt til meg selv, ikke det at jeg trengte noe men de hadde noe i 50% skjøla som jeg kjøpte med meg så jeg har litt ekstra i frysen.

        Kos dere på kjøpesenteret.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg