Fredag igjen tiden flyr så fort at en ikke henger med.

Reklame | Bubbleroom

 

 

 

 

Fredag og snart helg igjen uka flyr så fort at en ikke klarer å følge med, jeg var helt sikker på at det var torsdag i dag. Jeg er vel ikke alene om og miste en dag, var helt bombe sikker på at det var torsdag i dag helt til jeg fikk en melding om at jeg skulle møte ei venninne av meg i morgen lørdag. Så jeg bare sier stopp verden jeg vil av i ett lite øyeblikk, bare sånn at jeg får summet meg litt nå går det veldig fort til jul hvis det skal gå like fort som det pleier så er den her før vi får tenkt oss om.

 

Jeg er ferdig med det meste til den dagen, er bare å få levert gavene så er jeg ferdig.

 

Lykke hva er det? Det er i allefall noe en ikke får kjøpt så vit jeg veit, så hvordan får en da tak i det ikke veit jeg. Hva jeg skal gjøre i dag? Ikke veit jeg tar dagen som den kommer, så ser man i kveld hva en har gjort i løpet av dagen får ta oppsummeringen da.

 

Men noe blir det nok jeg har gjort, å planlegge dagen det gjør jeg ikke. Bare hvis det er noe jeg veit at jeg må gjøre eller skal en dag da må jeg planlegge litt, ikke ellers for skuffelsen blir så stor når en ikke har fått gjort alt en har planlagt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Chiara Forthi//Sisters Point//Chiara Forthi

2 kommentarer
    1. Enig med deg, tiden løper avsted. Merkelig hvor sakte klokka kunne gå da jeg var liten, da gikk knapt viserne rundt!
      Jeg har det ikke så travelt, men har begynt å kjenne på at jule nærmer seg, og den kommer med større steg for hvert år, jeg burde så absolutt kommet igang med gaver.

      Fin fredag til deg 🙂

      1. Jeg har det ikke travelt jeg heller jeg tar ting som det kommer, julegavene er jeg ferdig med bortsett den som er til meg selv og den til venninnen min. Skal opp til henne på julaften formiddag så det haster ikke så veldig, og meg selv jeg skal være hjemme jeg på kvelden så den kan jeg kjøpe når som helst om så på julaften.

        Ønsker deg en kjempe fin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg