Fredag fint vær og skal ha samvær, det blir kos det.

 

 

 

Fredag og i dag skal jeg ha samvær det blir kos, godt det er fint vær siste før sommerferien. Da må jeg spare gode minner sånn at de varer fram til neste samvær, har ikke all verden å kose oss med krone tilstand men det blir bra uansett.

 

Trøbbel med nettbanken min så det blir som det blir, syntes de har hatt en del trøbbel hos DNB i det siste. Sånn er det vel med disse tekniske duppedittene vi må leve med om dagen, der var det litt enklere før i tiden vi må bare tie og tåle er det ikke det det heter.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det var vist store problemer, var løst en del av det klokken 09.30 da hadde vi reist alt så mitt problem ble løst litt seint for min del.

        Har kost meg veldig i dag, helt til uværet startet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg