Fra en badetur i går til å kunne dusje på verandaen.

 

 

 

I går så var det fint vær og bading på ettermiddagen, i dag så kan man ta seg en dusj på verandaen hvis en tørr å kle av seg til alle naboers øyesyn. Nei da så vondt vil jeg ikke naboene rundt her, men det regner ganske bra nå jeg ønsker ikke og gjøre skam på nabolaget bare ved å kle av denne halvfeite kroppen min og dusje ute på verandaen.

 

Fra spøk til alvor nå som det regner så er jo ikke kroppen min på lag med meg, den spiller ikke på samme lag som jeg gjør grunnet store smerter men det er noe jeg må å skal lære meg og leve med.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Regner her og i dag, i går satt jeg på terassen 🤗håper vi får litt fint vær fremover, men ser ikke slik ut de neste dagene, liker ikke høst og vinter jeg, liker lyse dager😘

      1. Ja det er jo høsten og da er jo været ustabilt, jeg liker best vinteren og tørt og kaldt vær for da er leddene mine mer på lag med meg og smertene setter meg ikke ut av spill.

    2. Bor ved stavanger jeg, så har ikke slike vintre som dere, her blir bare vått og ufyse, ikke snø og frost, sommerhytta nå, hvem håper du vinner?

      1. Her begynte det å regne sånn smått før klokken 18.00, det var bra for naturen vår for som du skrev det er veldig tørt.

        Nå ser det veldig svart ut her ser ut som det kan bli tordenvær.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg