Fra 1 juli skal jeg skrive ett innlegg om dagen som handler om ting dere ikke viste om meg.

 

 

 

Jeg starter et tema her på bloggen fra 1 juli, ja det skal være korte innlegg som dere ikke veit om meg. Om det blir på morgenen eller på kvelden det vites ikke enda driver å planlegger nå, ja jeg har kort tid på meg men dette var ett tips fra en av mine lesere som jeg faktisk syntes var veldig bra så det skal jeg gjøre. Har ikke satt noen tidsperspektiv på dette temaet men det vil dere oppdage når det ikke kommer mer om det men det kan gå over tid, håper det vil vekke noe interesse for bloggen igjen kommer mye rart for jeg har satt opp en liten slagplan som jeg skal følge sånn nogen lunne så den som venter får se og lese.

 

Lag dere en fin kveld og natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det blir spennende og moro for min del, ja det var ett kjempefint tips. Jeg har sovet kjempegodt i natt for det har ikke vært så sykt varmt i natt.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det blir fint med en forandring på bloggen, dette blir spennende både for deg og meg jeg gleder meg jeg også.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg