Fortjener jeg ikke å ha det bra?

 

 

 

 

Jeg har mange ganger følt på kroppen at jeg ikke fortjener å ha det bra, smertene river i hele kroppen og har ingen medisiner som hjelper for smertene. Får jo ikke annet enn Paracet 500 mg dem skal jeg ta to av tre ganger om dagen, de hjelper kun en stakket stund men smertene er der hele tiden men ikke så sterke de første fem minuttene når de eller hvis de virker i det hele tatt er jo ikke hver gang de virker. Livet mitt er ikke vert mer en 69 kr i måneden når det gjelder smertelindring, så jeg er ikke gal jeg lever i ett smertehelvete. For å si det sånn så var dette rene ord for pengene når det gjelder livet mitt, en må jo bare prøve å finne en måte å leve med dem.

 

Skal det være slik at man ikke fortjener å ha det bra i livet?

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei,
      Alle fortjener å ha det bra og smertefritt. Jeg er slev 12 ganger hjerteoperert og nå sist i 2019, ble jeg hjertetransplantert. Selv om våre smerter nok er ganske så forskjellige lever jeg under troen om at man ikke behøver, i 2020, å leve med smerter. Jeg er helt sikker på at du har forsøkt det du kan. Lykke til. Jeg håper du har hatt en så god pinse som mulig.
      – Katie

      1. Å fytti rakkern har du hatt det sånn det kan da ikke ha vært noe godt, håper du har det mye bedre nå etter at du byttet hjerte.

        Det er ledd og muskel smerter som går over hele kroppen. Har bare prøvd det som legene mener jeg skal for å prøve, men ingenting hjelper jeg går tur og er mye i bevegelse ingenting hjelper.

        Ja jeg har hatt en fin pinse helg.

    2. Hvorfor har du smerter? Hvis du har en diagnose med smertebilde, burde du jo få adekvat smertebehandling.

      1. Jo ikke for å klage, og ja jeg har en diagnose. Jeg har leddgikt og sjøgrens syndrom og får ikke annet enn paracet 500 mg. Får ingen annen smerte behandling enn det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg