Første tur i dag ble fin og innbringene.

 

 

 

Ja da er dagen startet og første tur er unna gjort, fant en del tomflasker på min tur i dag en full bærepose og det blir jo noen kroner det også. Det er jo tomflaskene som bærer meg igjennom måneden, sånn er det bare og kommer alltid til å være. Og så var jeg innom for å se hvor mye jeg hadde tjent på bloggen hittil denne måneden men på den oversikten så står det bare ingen data så det veit jeg ikke, men det problemet har vært så mange ganger nå så det er vel bare å vente å se om de får ordnet det.

 

Og det ble noe vel lite i august også for det er halvparten så mye som det pleier å være med så mange som hadde vært inne hos meg den måneden kontre sist jeg hadde så mange innom, så noe galt må det da være inne hos blogg.no på telleren.

 

 

Og det er ingen vits i at jeg skriver en  mail til dem heller for jeg får aldri svar om det er hverdag eller helg som jeg skriver inn til dem, så det får andre ta seg av sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Dumt at man ikke skal få svar på noe man spør om hos Blogg.no. Er jo fint når du finner mange tomflasker å pante. Hvordan går det med ankelen? Ønsker deg god bedring med den, høres jo nifs ut å falle på tur og må komme seg til legevakta. Godt at det ikke var brudd. Har hatt noen dager hvor det har vært umulig å kommentere her. Kanskje jeg som klikker feil på bilde som popper opp. Ha en fin søndag og klem til deg fra meg.

      1. ja det syntes jeg også, men det kommer vel i gang igjen. Fant en del så de får jeg spare opp til det blir litt mer før jeg panter.

        Det går ganske bra den er blå og hoven både ankelen og kneet, ja det var godt det ikke var brudd. Ja det så ganske stygt ut en stund, for det var ett stykke å gå for å si det slik 1,5 mil hjem men det gikk jo fint.

        Uff da at det har vært trøbbel for deg og kommentere hos meg, håper det blir bedre også. Kan jo være det som er årsaken feil trykk på disse bildene som kommer opp.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det var vel lenge telleren ikke virket, men det skal jo ikke være til ugunst for dere…
      Om du kan sende meg en mail? Lurer på noe, men vil ikke ta det offentlig her. Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg