Først tur så en enkel middag.

 

 

 

I dag var det strålende sol men en kjølig trekk i luften, ble en lang og fin tur i skog og mark å så sprø som jeg er så tok jeg sommerens siste bad  eller skal jeg kalle det høstens første bad deilig var det uansett.

 

Kom hjem så var det tid for middag og i dag så samlet jeg sammen noen rester fra uken som hadde gått, slengte det i stekepanna og laget meg en pytt i panne med mye forskjellig kjøtt og pølse biter grønnsaker og poteter. Her så blir det ikke mye mat svinn for å si det sånn, kunne også ha laget lapskaus men det ble det jeg lagde.

 

Nå har jeg sett på skal vi danse nå skal jeg varme opp resten av middagen til kvelds, ble brått sulten nå sånn blir det da så nå skal jeg avslutte her.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Har du bada??? O la la, du er så herlig sprø altså! Det hadde vaffal ikke jeg gjort – du er virkelig tøff! Pytt i panne er kjempegodt – det lager jeg også når jeg har litt forskjellig igjen! Tipp topp! Klem <3

      1. Ja jeg har badet i lågen det var så friskt og godt ikke så veldig kaldt enda, er så deilig etterpå har badet da vannet var enda kaldere enn i dag da kjenner man at man lever. Ja det er mye du kan lage av rester, og så slipper man å kaste mat for det er noe jeg ikke liker å gjøre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Bada i Lågen i Oktober???? Du er tøff!!! DET hadde ikke jeg gjort.
      Her blir det rester til middag i dag, Bondeomelett med salat, tenker jeg. Har litt lite kjøttrester, men mulig jeg finner noen pølser eller noe slikt i fryseren.

      1. Ja jeg badet i lågen i går det var forfriskende og deilig syntes jeg da.

        Her veit jeg ikke enda hva det blir til middag kanskje en tomatsuppe, har ikke så mye igjen før jeg får handlet i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg