Først må jeg si takk, så litt om dagen i dag.

 

 

 

I går så gikk jeg meg en tur, da jeg kom hjem så lå det ett følgebrev fra posten jeg hadde fått en pakke med to jakker og annet vinter tøy. Vil gjerne takke skriver ikke noe navn, den som har sendt det vet selv hvem dem er tusen takk. Senere på kvelden så kom det en melding til på telefon om at det var kommet en pakke i posten, den hentet jeg på morgenen i dag samme prosedyre skriver ikke navn den inneholdt en kjempefin regnjakke/kåpe og votter m.m tusen takk til deg du veit selv hvem du er. Vill også takke den som satte inn innlegget på Finn.no for meg, for nå går jeg en varmere og tørrere vinter i møte.

 

Nå kommer det mer fra dagen i dag og den har vært fin værmessig i alle fall, gått meg en lang å fin tur er godt nå å gå i skog og mark er ikke så mye huggorm ute å åler seg haha.

 

Nå sitter jeg og skriver dette men sitter også å venter på håndball kampen som håndball jentene våre skal spille mot Sveits klokken 16.55 på tv2 Direkte i dag, må jo også få i meg litt mat også for nå er jeg sulten så da passer det bra med litt mat sånn er det bare haha.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Så flott at du har fått pakker og varme klær trenger man. Håndballkampen så jeg ikke på, men skal se fotballkampen i kveld og Farmen.
      Ute er det vått og kaldt. Koser meg inne med kaffe og bok. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg ble kjempeglad, ja det trenger man for her pleier det å være kaldt på vinteren bortsett fra de siste tre årene. Ja jeg skal se på farmen skal også se fotballkampen mellom Norge og Spania den kampen må vinnes noe jeg tror er vanskelig for Spanjolene er veldig gode.

        Her har det blåst veldig i dag men vi hadde sol.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg