For ett kaos med mye snø på kort tid, og ikke minst dårlig brøyting.

 

 

 

Ja det blir mye kaos når det kommer mye snø på kort tid, og ikke minst når den kommer sidelengs og det føyker i alle retninger. Jeg veit det er mye å gjøre på de få som brøyter, men de burde jo også brøyte nede i byen og på gangveiene når det kommer mye snø. Vi som er gående og de som er avhengig av rullestoler kommer jo nesten ikke kommet noen vei, er ikke vi like mye verdt som bilistene det burde vi jo være men nei det er vi ikke.

 

 

Har da fått slitt meg igjennom en tur i dag også, var en tur oppe hos venninnen min og handlet litt for henne. Så ble vi sittende og skravle litt over en kopp kaffe eller tre, skravler om alt og ingenting og det er godt å ha noen en kan være seg selv uten filter. Ble ikke funnet en eneste tom boks eller flaske, men det får jo bare være selv om jeg hadde trengt dem i dag og dagene framover men slik er det bare.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Har kommet noe snø her og,ikke så vanlig her ved Stavanger,tenkte gjerne du fant noe tomgods i dunkene rundt forbi,men er vel ikke mange som drikker brus El lignende i snøværet,du er god som tar deg en tur uansett,klem

      1. Denne vinteren har dere fått en del snø dere også, nei fant ingenting av den slags i går eller i dag. Det er mye mindre av brus drikking om vinteren, søppeldunkene er dekket til så får ikke brukt dem. Tur må jeg ha uansett vær for å kunne se folk i det hele tatt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg