For en kjedelig dag det har vært.

 

 

 

 

Sånn har dagen min stort sett vært, har da holdt meg for meg selv. Har da gått meg to turer helt for meg selv, håper ikke det blir lenge til jeg får time til testing jeg kunne ikke se at de hadde ledig time før på søndag. Og da blir det ikke noen ukehandel på meg på mandag for jeg får vel ikke svar før på onsdag, så lenge holder ikke den maten jeg fikk kjøpt inn på mandag. Har ikke mulighet eller noen som kan handle for meg sånn er det bare, så her må jeg bare spinke og spare på den maten jeg har.

 

 

Men så kom jeg på at jeg kan jo gjøre ting og tang i huset, så noe positivt i det å men gøy er det ikke. Kan jo gå turer så lenge man holder seg unna folk når man har fått beskjed om at sånn som meg har vært i nærkontakt med en person som har fått påvist covid-19, har ikke hatt så mange symptomer ikke annet enn lett feber og hodepine. Men jeg har feber også ellers om dagene uten å ha vært i nærheten av noen som har testet positivt på covid-19, har jeg betennelse dannelse i leddene mine så har jeg lett feber og vondt i leddene så det kan være og kan ikke være covid-19 ikke veit jeg. Er jo full vaksinert og fikk beskjed om at jeg ikke var i karantene, men jeg gikk i delvis karantene frivillig da har jeg lov å gå tur.

 

Dette innlegget er ikke for å klage det er bare mine tanker om dette, å det er faktisk ikke aktuelt å nett handle fra noen butikker her i byen for frakta er utrolig dyr tar over halve matbudsjettet så det lar jeg være.

 

Veit jeg gjentar meg selv fra gårsdagens innlegg men det får dere bare ta som det er.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Dra å handle imorgen, du er jo ikke i karantene. Kan hende svaret på testen kommer inn mandag på Helse Norge. Ta på deg munnbind om du går å handler. Jeg var å plukket bringebær og er oppspist av knott og mygg. Klør overalt. Drar hjem i morgen og kjøper jordbær lokalt hos en vi kjenner. Havner litt i frysa og litt syltetøy til mannen. God natt og klem til deg fra meg.

      1. Det kunne jeg ha gjort men pengene kommer inn på mandag. Har fått time til test i dag klokken 15.10, får ta den og se glad ut da kommer jeg nok i karantene fram til svaret kommer som alle andre. Jeg har alltid munnbind på når jeg handler. Ja den knotten og myggen er plagsom, fant du mye bringebær får håpe det. Jordbær er godt det både på kake og i deserter og som syltetøy.

        Natten ble god her.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg