For å tjene noen ekstra kroner på bloggen så må jeg ha en klikk, klikk.

Reklame | Outnorth.

 

 

 

 

Ja skal en tjene noen kroner ekstra så må man bruke en klikk, klikk, mange klager på at du ikke tjener noe på klikk jo du gjør det for noen av nettstedene gir deg kroner pr klikk sånn som den jeg bruker nå gir 1 krone for hvert klikk. Det er ikke mye men det kan bli en del i løper av en måned, ikke hver dag jeg kommer til å ha reklame innlegg men noen ganger i uken så blir det noen kroner ekstra på bloggen.

 

Jeg la inn en som passet ti det kalde været, som ullgenseren og jakken og vottene.

 

Ja i dag har det vært kaldt på morgenen så hadde det vist vært 17 kulde grader her, med vind og da er det kaldt men det er jo vinter å da må en regne med at det er kaldt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

Dale of Norway Christiania Women’s Jacket Dame langermede trøyer Grå S//Norrøna Women’s Røldal Down750 Jacket Dame skijakker fôrede Blå S//Hestra Nordic Wool Mitt Herre hverdagshansker Blå 9

4 kommentarer
    1. 17 kuldegrader og vind, det er kaldt det! 🥶 Her har det vært vind og – 12 på det kaldeste i dag. Da er det godt å være inne i varmen. Jo, det er vinter, men blir det kaldere enn 6-7 kuldegrader stivner muskulaturen min, og det er ikke godt. Da er det bedre med ovnsvarme, pledd, en kopp god te og en bok. 😊 Ønsker deg en god natt når den tid kommer. Og kjør på med klikk-klikkene. Klem.

      1. Ja det var vist kaldt jeg veit ikke for jeg sov, når jeg sto opp så var det minus 15 kaldt det også. Mine leddsmerter blir bedre når det er kaldt så da får det være kaldt i tryne for smertene er verre enn kulda.

        Jeg takker for det ønsker deg også en riktig god natt.

        Ønsker deg en riktig fin torsdagskveld.

        Ja jeg kjører klikk,klikk ett par ganger eller tre i uka, kan også bli en gang om dagen denne måneden for å se.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kaldt med alle minusgradene. En merkelig vinter hittil. Skal snart på butikken, har munnbind så det går nok greit. Må ha litt mat i huset når datter og yngste barnebarn kommer i morgen. Har ikke sett dem på lenge så det blir kos. Ho skal ta sin frisørsaks med så får jeg klippet håret. Hun jobbet som frisør tidligere, men nå utdanner ho seg til bioingeniør. Men kjekt å slippe dyre utgifter i salongen.

      Nyt dagen. Klem til deg fra meg

      1. Ja det er kaldt, var en merkelig vinter fram til nyttår da kom vinteren til oss i allefall. Ja man må ha disse munnbindene på nå, for å unngå smitte her er det veldig mye smitte nå.

        Godt med besøk og frisørtime i samme slengen.

        Nyt kvelden.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg